Monday 10 March 2014

Mavell GloWhite


Penerangan MaVellous MaVell GloWhite

Teknologi Termaju Dalam Anti Penuaan dan Kecantikan. Untuk wajah berseri putih merah jambu se-awal 7 hari.

<3 Kekal sihat, muda dan sentiasa kelihatan cantik berseri adalah idaman setiap insan. Sejak berabad lamanya, manusia sentiasa mencari jalan dan banyak wang terpaksa dihabiskan untuk mencari formula mutlak untuk mengekalkan kesihatan diri, awet muda dan kelihatan cantik berseri.


<3 MaVell GloWhite adalah produk pernjagaan kecantikan dari jenama MaVellous yang terkenal dengan produk anti penuaan dan kecantikan. MaVell GloWhite diformulasi dari bahan-bahan terbaik dari seluruh dunia dan kesemua bahan-bahan nutrisi yang digunakan dalam MaVell Glowhite adalah di sokong oleh data-data sains untuk wajah kelihatan cantik muda berseri. Penampilan kulit yang sihat bermula dari dalam diri.


MaVell Glowhite adalah produk penjagaan kesihatan dalaman untuk wajah sentiasa kelihatan cantik muda berseri dan putih merah jambu. Di formulasi dengan PhytoCellTech Malus Domestica, Ekstrak Sakura, Kolagen, Pine Bark, Laici, Beetroot, Avocado, Broccoli dan tomato. Sesuai untuk lelaki dan wanita.

Menggunakan alam semula jadi sebagai inspirasi dan bahan-bahan aktif semula jadi terpilih merupakan rahsia keberkesanan produk MaVell GloWhite, bahan utama yang digunakan didalam formulasi produk MaVell GloWhite adalah PhytoCellTec™ Malus Domestica.


PhytoCellTec Malus Domestica adalah stem sel aktif tumbuhan pertama yang terbukti keberkesanannya untuk perlindungan kulit. PhytoCellTec™ Malus Domestica adalah stem sel tumbuhan dari sejenis pokok epal yang di namakan Uttwiler Spatlauber. Teknologi stem sel tumbuhan ini dimajukan oleh Syarikat Mibelle Biochemistry dari Switzerland. PhytoCellTec Malus Domestica ini mampu untuk mengaktifkan, memperbaharui, melindungi dan membaik-pulih sel-sel badan. Ianya adalah sejenis phyonutrien yang terpenting dalam melambatkan dan memerangi proses penuaan.





Di antara kesan yang akan anda alami dengan pengambilan MaVell GloWhite adalah :

-Mengaktifkan, memperbaharui, melindungi dan membaik-pulih sel-sel badan
-Wajah kekal muda jelita
-Wajah menjadi bersinar dengan putih merah jambu
-Kulit lebih gebu, tegang dan lembab
-Mengembalikan awet muda
-Mengekalkan paras collagen untuk kulit yang lebih sihat
-Menyihatkan tubuh badan
-Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
-Meningkatkan tenaga
-Menguatkan sistem imun dan menyahtoksin
-Mengundurkan proses penuaan kronologi




HARGA PASARAN: RM118.00 (SM), RM123.00 (SS)

SMS/WASAP : 019-5536334

No comments:

Post a Comment